2024-2025 სასწავლო წელი
ღია გაკვეთილი
14 დეკემბერს მათემატიკაში ღია გაკვეთილი ჩავატარე.
თემა: გაყოფა
მიზანი: გაყოფის არსის გააზრება; კომპონენტების გაცნობა; გამრავლებისა და გაყოფის, როგორც ურთიერთშებრუნებული მოქმედებების გაცნობიერება.
თემა: გაყოფა
მიზანი: გაყოფის არსის გააზრება; კომპონენტების გაცნობა; გამრავლებისა და გაყოფის, როგორც ურთიერთშებრუნებული მოქმედებების გაცნობიერება.
გაკვეთილი საინტერესოდ და სახალისოდ წარიმართა.
კომპლექსური დავალებები
საგანი: ქართული ენა და ლიტერატურა
თემა: ,,კეთილი ბებერი ბუები“
,,კეთილი ბებერი ბუები“ - ის მიხედვით, გადარჩენილი ბავშვის სახელით წერილის მიწერა ბუებისთვის.
თემა: აფხაზური თქმულება ,,როგორ გაიყვეს ძმებმა ქონება“.
პერსონაჟის სკამი - აფხაზური თქმულების მიხედვით ,,როგორ გაიყვეს ძმებმა ქონება“.
საგანი: ქართული ენა და ლიტერატურა
თემა: ,,დაყვედრება ტყვეობაზე უარესია"
თემის მიხედვით კომიქსის შექმნა
საგანი: მათემატიკა
თემა: ორნიშნა და სამნიშნა რიცხვების შეკრება-გამოკლება, შედარება
ამოცანის მიხედვით ნახაზის შესრულება
თემა: მცენარის აგებულება
პოსტერი - მცენარის აგებულება.
1.
თემა: პეიზაჟი
პეიზაჟის შექმნა
საგანი: მე და საზოგადოება
თემა: საკლასო კონსტიტუცია
ქცევის წესების ჩამოყალიბება და ჩაწერა
საგანი: მე და საზოგადოება
თემა: ცხოველებზე და მცენარეებზე ზრუნვა
ბუკლეტის შექმნა
2023-2024 სასწავლო წელი
ღია გაკვეთილი
27 აპრილს ბუნებისმეტყველებაში ღია გაკვეთილი ჩავატარე. თემა: ჰაერი
მიზანი: ჰაერის მნიშვნელობის გააზრება ცოცხალი ორგანიზმებისათვის. ბავშვებმა ჩაატარეს ცდები და დაკვირვების შედეგად არგუმენტირებულად იმსჯელეს. გაკვეთილი საინტერესოდ და სახალისოდ წარიმართა.
კალიგრაფიის კონკურსი
ოქროს სიგელი გადაეცა - ელიფ ათიმს;
ვერცხლის სიგელი გადაეცა - თინათინ ბაზერაშვილს;
ვერცხლის სიგელი გადაეცა - თინათინ ბაზერაშვილს;
ბრინჯაოს სიგელი გადაეცა - ელენე ბიჩინაშვილს.
კომპლექსური დავალება
საგანი: ქართული ენა და ლიტერატურა
თემა: ბეჯითი და ზარმაცი პერსონაჟების შედარება
ცირა ქიტიაშვილის ,,ყოჩაღი ბიჭი"
კარლო კოლოდის ,,პინოქიოს თავგადასავალი"
მიზანი: ტექსტის სიღრმისეულად გააზრება;
პერსონაჟების მსგავსება-განსხვავების წარმოჩენა.
კომპლექსური დავალება
საგანი: ქართული ენა და ლიტერატურა
თემა: კომიქსი - დათვის დარიგება
იაკობ გოგებაშვილის ,,ჭიანჭველა და ფუტკარი"
მიზანი: ტექსტის სიღრმისეულად გააზრება; ფანტაზიის
უნარის განვითარება
უნარის განვითარება
ჩატარების დრო: ნოემბერი
კომპლექსური დავალება
საგანი: ქართული ენა და ლიტერატურა
თემა: საახალწლო ლექსიკონის შექმნა
მიზანი: ლექსიკის გამდიდრება
შემოქმედებითი უნარის განვითარება
შემოქმედებითი უნარის განვითარება
ჩატარების დრო: დეკემბერი
კომპლექსური დავალება
საგანი: ბუნებისმეტყველება
თემა: ხმელეთის ზედაპირი
მიზანი: ხმელეთის ზედაპირის სხვადასხვა ფორმის
გაცნობა
გაცნობა
ჩატარების დრო: ოქტომბერი
კომპლექსური დავალება
საგანი: ბუნებისმეტყველება
თემა: ტრანსპორტის სახეობების შედარება
მიზანი: ტრანსპორტის სახეობების გაცნობა; მსგავსება-
განსხვავების წარმოჩენა
განსხვავების წარმოჩენა
ჩატარების დრო: ნოემბერი
კომპლექსური დავალება
საგანი:სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნება
თემა: შემოდგომის კოლაჟი
მიზანი: შემოქმედებითი უნარის განვითარება
ჩატარების დრო: ოქტომბერი
კომპლექსური დავალება
საგანი: სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნება
თემა: პეიზაჟი
მიზანი: პეიზაჟის გაცნობა და პრეზენტაციის უნარის
განვითარება
განვითარება
ჩატარების დრო: ნოემბერი
საგანი: ქართული ენა და ლიტერატურა
თემა: ი.გრიშაშვილის ,,ასოების გასაჭირი"
მიზანი: ამბის შეთხზვა; შემოქმედებითი უნარების
განვითარება
განვითარება
ჩატარების დრო: იანვარი
საგანი: ქართული ენა და ლიტერატურა
თემა: ნინო ბეზარაშვილის ,,თოჯინა"
მიზანი: თოჯინის დამზადება და აღწერა;
შემოქმედებითი უნარების განვითარება
შემოქმედებითი უნარების განვითარება
ჩატარების დრო: თებერვალი
კომპლექსური დავალება
საგანი: ქართული ენა და ლიტერატურა
თემა: რა უყვართ ბავშვებს?
გიორგი კეკელიძის ,,თომა ბავშვთა ქალაქს აშენებს"
მიზანი: ტექსტის სიღრმისეულად გააზრება;
შემოქმედებითი უნარების განვითარება
ჩატარების დრო: მარტი
კომპლექსური დავალება
საგანი: ქართული ენა და ლიტერატურა
თემა: ბუნების დაცვის წესების შექმნა
ილია სიხარულიძის ,,ვისი ხარ წყაროვ, ვისი?"
აკაკი წერეთლის ,,ყმაწვილი და პეპელა"
მიზანი: ტექსტის სიღრმისეულად გააზრება;
შემოქმედებითი უნარების განვითარება
ჩატარების დრო: მარტი
კომპლექსური დავალება
საგანი: ბუნებისმეტყველება
თემა: წყალდიდობა, შტორმი
კომიქსის შექმნა
მიზანი: უსაფრთხოების წესების დაცვა
ჩატარების დრო: აპრილი
2022-2023 სასწავლო წელი
კომპლექსური დავალება
საგანი: ქართული ენა და ლიტერატურა
თემა: ,,აი ია"-ნესტან კუპრავა
პერსონაჟის დახატვა
მიზანი: ტექსტის სიღრმისეულად გააზრება; ახალი
იდეების წამოყენება.
იდეების წამოყენება.
ჩატარების დრო: ოქტომბერი
კომპლექსური დავალება
საგანი: ბუნებისმეტყველება
თემა: მცენარეთა სამყარო
უცნობი მცენარე
მიზანი: დაკვირვება, მონაცემთა შეგროვება;
პრეზენტაციის უნარ-ჩვევების განვითარება.
ჩატარების დრო: ოქტომბერი
კომპლექსური დავალება
საგანი: მათემატიკა
თემა: მარტივი სქემები სიბრტყეზე
მიზანი: ორიენტაცია სივრცეში;
მარტივი სქემების შექმნა სივრცეში.
ჩატარების დრო: ნოემბერი
კომპლექსური დავალება
საგანი: სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნება
თემა: ფორმა
მიზანი: გეომეტრიული ფორმების მისადაგება სხვადასხვა
გამოსახულებასთან; პრეზენტაციის უნარ-
ჩვევების განვითარება.
გამოსახულებასთან; პრეზენტაციის უნარ-
ჩვევების განვითარება.
ჩატარების დრო: დეკემბერი
კომპლექსური დავალება
საგანი: მათემატიკა
თემა: მოქმედებები რიცხვებზე
მიზანი: გამოთვლითი უნარების განვითარება
ჩატარების დრო: თებერვალი
კომპლექსური დავალება
საგანი: ქართული ენა და ლიტერატურა
თემა: ბერიკაცი და ნამყენი
მიზანი: პიროვნული ზრდა - ზრუნვა, სიკეთე
ჩატარების დრო: აპრილი
კომპლექსური დავალება
საგანი: ბუნებისმეტყველება
თემა: ცოცხალი სამყარო - შინაური ცხოველები
მიზანი: ცხოველთა შესაფერისი თავშესაფრის გაცნობა
ჩატარების დრო: მაისი
კომპლექსური დავალება
საგანი: სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნება
თემა: ბუნების ხედის ამსახველი ნახატი
მიზანი: სხვადასხვა ტიპის ხაზის, ფორმის, ფერის
გამოყენება პეიზაჟის შესაქმნელად
გამოყენება პეიზაჟის შესაქმნელად
ჩატარების დრო: მაისი
2021-2022 სასწავლო წელი
კომპლექსური დავალება
საგანი: სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნება
თემა: ფერთა თეორია, მუქი, ღია, პასტელური ფერები,
მატყუარა ხაზები.
მატყუარა ხაზები.
მიზანი: შემოქმედებითი პრეზენტაციის უნარ-ჩვევების
განვითარება
განვითარება
ჩატარების დრო: ოქტომბერი
კომპლექსური დავალება
საგანი: ბუნებისმეტყველება
თემა: წიწვოვანი და ყვავილოვანი მცენარეები
მიზანი: მცენარეების აგებულების, ფუნქციის და
მნიშვნელობის შესწავლა
მნიშვნელობის შესწავლა
ჩატარების დრო: ნოემბერი
No comments:
Post a Comment